22 Ocak 2017 Pazar

BİNBOĞABAL

Etkinliğimizin en şeker sponsoru ise @binbogabal dı :) Bizlerede çok faydalı ürünler gönderdiler :) Bal benim sabah kahvaltılarımın vazgeçilmez besinidir. Şekerli olarak tükettiğim tek yiyecektir kahvaltılarda. Balın faydalarını burda tek tek saymaya gerek yok diye düşünüyorum ve detaylara geçiyorum :)







Binboğa bal bir kooperatif  kuruluşu ve Kozan da üretiliyor.Adanalı olarak memleketimizdeki firmalara da destek vermemiz gerektiğini düşünüyorum
Bal gerçekten çok mucizevi bir ürün ve belki de dünyada bozulmayan kokmayan tek yiycek. Allah'ın lütıflarından o küçücük arıdan ortaya çıkan şifa kaynağı ve bunun en doğal üreticisi @binbogabal..Mutlaka alınmalı ve kesinlikle denenmeli.

Bizlere üç çeşit bal gönderimi yaptılar







Bir adet çiçek balı
Bir adet keven-kekik
Bir adet ise çam balı gönderdiler.
Balların hepsi ayrı ayrı renklerde aradaki farkı görün diye flaşlı çekim yapmayı tercih ettim :)







Çiçek balını bitirdim, keven-kekik balını da şuan yiyyorum. Gerçekten lezzetliler ve en önemlisi de memleketimin doğal ürünü :) Her yaşta insana fayda sağlayan ve hayatın her döneminde yenmesi gereken bir yiyecek.Benim bundan sonraki bal markam belli oldu :)

Sizlere de gözüm kapalı öneriyorum ve firmaya etkinliğimize destek verdikleri için çok teşekkür ediyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder